DSpace Hokkaido University of Education
 

Hokkaido University of Education Repository >

Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 491 to 510 of 9753
< previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
Feb-1979Non-Archimedean Directed Ordered Vector Spacesの実例について東山, 貞子; HIGASHIYAMA, Teiko
Mar-1993Non-Personal Where-Compounds in Shakespeares's Comedies^*水野, 政勝; MIZUNO, Masakatsu
Jul-1992Non-Personal Whose and the Genitive Equivalents with Of in Shakespeare's Tragedies水野, 政勝; MIZUNO, Masakatsu
Jul-1993NONMINIMALLY THIN SETS IN AN OPEN UNIT DISK長田, 正幸; OSADA, Masayuki
Mar-1993A NOTE ON KOEBE'S THEOREM長田, 正幸; OSADA, Masayuki
Dec-1964A Note on the Comparative Studies in Human Geography重岡, 義雄; SHIGEOKA, Yoshio
Sep-1981A Note on the Comparative Studies in Human Geography氷見山, 幸夫; HIMIYAMA, Yukio
Feb-1997Notes on some independent relative pronouns in Shakespeare's comedies水野, 政勝; MIZUNO, Masakatsu
Aug-1999NSW州高等学校課程日本語修了試験に関する一考察 : 日本の大学英語入試との比較を通して尾崎, 茂; OZAKI, Shigeru
Sep-1976N・K・クループスカヤ教育学の遺産と継承 : 労働教育との関連で豊村, 洋子; TOYOMURA, Yoko
Mar-1995N電子波動関数を基底にした多電子演算子の行列要素の一般表式小原, 繁; OBARA, Shigeru
Oct-1989Observability of the size of the universeABE, Osamu
Mar-1985Observations with respect to the education system in Japan-
Dec-2006OECD諸国におけるへき地地域の教育基盤マルチーヌ, サフラ[著]; 佐藤, 有; 成富, 澄男(訳); SAFRA, Martine; SATOU, Yu; NARUTOMI, Sumio
Aug-2019Old Way/New Way法を用いたソフトテニスのバックハンドストローク技術の短期修正板谷, 厚; 生田, 花織; 近藤, 鞠; 安藤, 英明; ITAYA, Atsushi; IKUTA, Kaori; KONDO, Mari; ANDO, Hideaki
Dec-2015Ommo Grupeが語る現代スポーツ論に関する反哲学的理解の試み越川, 茂樹; KOSHIKAWA, Shigeki
Sep-1981On the Use of the Present Participle in Marlowe's Works水野, 政勝; MIZUNO, Masakatsu
Jan-1970Oral approach に関連する英語学習の問題小名, 禔郎; ONA, Shiro
Aug-2008OZI許容崩壊とψ-状態の構造平野, 雅宣; 松田, 康夫; 酒井, 源樹; HIRANO, Masanobu; MATSUDA, Yasuo; SAKAI, Motoki
Feb-2001Oくんと絵を描く : 自画像を中心にしたかかわりから八木沼, みちる
Showing results 491 to 510 of 9753
< previous   next >

 

Copyright © 2008-  HOKKAIDO UNIVERSITY OF EDUCATION - Feedback