DSpace ???jsp.layout.header-default.alt2???
 

Hokkaido University of Education Repository >
070. Graduate School of Education >
Hokkaido University of Education Advanced Teacher Professional Development Program >
Teaching Profession >
第11号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://s-ir.sap.hokkyodai.ac.jp/dspace/handle/123456789/11674

Title: オンライン化における一大学教員の教育と研究の可能性と限界 : Zoom技術習得、「主権者教育」アンケート、韓国調査、多様な研究会参加
Authors: 前田, 輪音
Keywords: 教職大学院
???metadata.dc.identifier.niiissn???: 21859620
???metadata.dc.identifier.ncid???: AA12518533
Shimei: 北海道教育大学大学院高度教職実践専攻研究紀要 : 教職大学院研究紀要
Volume: 11
Publisher: 北海道教育大学大学院教育学研究科高度教職実践専攻
Issue Date: Mar-2021
URI: http://s-ir.sap.hokkyodai.ac.jp/dspace/handle/123456789/11674
Appears in Collections:第11号

Files in This Item:

File Description SizeFormat
kyosyoku_11_33-42.pdf1.16 MBAdobe PDFView/Open
???jsp.display-item.firefoxattention???

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Copyright (c) FUKUOKA JO GAKUIN All rights reserved. - Feedback