DSpace ???jsp.layout.header-default.alt2???
 

Hokkaido University of Education Repository >
080. Center・Laboratory >
教育実践総合センター紀要 >
第4号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://s-ir.sap.hokkyodai.ac.jp/dspace/handle/123456789/7172

Title: 学習障害児へのライフ・ステージを見据えた支援のあり方に関する研究 : LD児の保護者の抱える課題から
Other Titles: How can we support the transitions of the children with Leaning Disabilities? : Needs of the parents whose children have Leaning Disabilities
Authors: 伊藤, 則博
二宮, 信一
吉藤, さゆり
市野, 孝雄
清水, 里美
太田, 深雪
???metadata.dc.identifier.niiissn???: 13458027
???metadata.dc.identifier.ncid???: AA11462976
Shimei: 北海道教育大学教育実践総合センター紀要
Volume: 4
Publisher: 北海道教育大学教育学部附属教育実践総合センター
Issue Date: Mar-2003
URI: http://s-ir.sap.hokkyodai.ac.jp/dspace/handle/123456789/7172
Appears in Collections:第4号

Files in This Item:

There are no files associated with this item.

???jsp.display-item.firefoxattention???

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Copyright (c) FUKUOKA JO GAKUIN All rights reserved. - Feedback