DSpace ???jsp.layout.header-default.alt2???
 

Hokkaido University of Education Repository >
060. IWAMIZAWA Campus >
年報いわみざわ >
第27号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://s-ir.sap.hokkyodai.ac.jp/dspace/handle/123456789/8803

Title: 「見る」活動を取り入れた国語科授業づくりの可能性 : 絵図教材の創造的読み
Other Titles: Development of teaching materials and Japanese language class design by adopting the figurative-sign-interpretation approach
Authors: 鹿内, 信善
渡辺, 聡
伊藤, 公紀
望木, 郁代
飯田, 留衣
???metadata.dc.identifier.niiissn???: 02859300
???metadata.dc.identifier.ncid???: AN00005158
Shimei: 年報いわみざわ : 初等教育・教師教育研究
Volume: 27
Publisher: 北海道教育大学岩見沢分校
Issue Date: Feb-2006
URI: http://s-ir.sap.hokkyodai.ac.jp/dspace/handle/123456789/8803
Rights: 本文ファイルはNIIから提供されたものである。
Appears in Collections:第27号

Files in This Item:

File Description SizeFormat
KJ00004386309.pdf1.18 MBAdobe PDFView/Open
???jsp.display-item.firefoxattention???

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Copyright (c) FUKUOKA JO GAKUIN All rights reserved. - Feedback