DSpace ???jsp.layout.header-default.alt2???
 

Hokkaido University of Education Repository >
040. ASAHIKAWA Campus >
情緒障害教育研究紀要 >
第19号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://s-ir.sap.hokkyodai.ac.jp/dspace/handle/123456789/9360

Title: 学校場面における機能的コミュニケーション訓練の実践とその教育的意義 : 問題行動の意味を考える
Other Titles: The Use and Educational Meaning of functional Communication Training to Reduce Challenging Behavior in Shool Settings
Authors: 和, 史朗
???metadata.dc.identifier.niiissn???: 0287914X
???metadata.dc.identifier.ncid???: AN00089180
Shimei: 情緒障害教育研究紀要
Volume: 19
Publisher: 北海道教育大学教育学部旭川校特殊教育特別専攻科障害児教育研究室
Issue Date: Feb-2000
URI: http://s-ir.sap.hokkyodai.ac.jp/dspace/handle/123456789/9360
Rights: 本文ファイルはNIIから提供されたものである。
Appears in Collections:第19号

Files in This Item:

File Description SizeFormat
KJ00000098919.pdf675.87 kBAdobe PDFView/Open
???jsp.display-item.firefoxattention???

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Copyright (c) FUKUOKA JO GAKUIN All rights reserved. - Feedback